Predstavniki Tesla motors so se zagovarjali pred senatno komisijo za trgovino in povedali da obstajajo 2 teorije, ki bi lahko povedale zakaj je prišlo 7 maja 2016 do nesreče z smrtnim izidom. V nesreči je sicer umrl moški z floride, ki je uporabljal avtopilota, oz sistem autopilot. Zaslišanje je trajalo približno 1 uro.
Tesla razmišlja ali radar in kamera za samodejno zaviranje v sili vozila ni uspela zaznati prikolico tovornjaka ali pa je podatek, ki je prišel na vhod te naprave bil zavržen. Ta podatek pa bi lahko zavrgel ker ima Tesla Model S tudi sklop, ki preprečuje napačna zaviranja v sili, da ne bi prišlo naprimer po nepotrebnem do zaviranj pri nizkih mostovih. Predstavniki sicer niso želeli diskutirati, če je bila kriva okvara kamere ali radarja.
Da spomnemo Joshua Brown je bil ubit, ko se je njegovo vozilo odpeljalo pod priklopnik v Williston, Florida. To je bil prvi znani smrtni izid, ki vključuje Model S v povezavi z sistemom Avtopilot, ki prevzame nadzor nad krmiljenjem in zaviranjem v določenih pogojih. Električni avto se je peljal 119 km/h v coni, ki je omejena na 104 km/h (65mph). Voznik je sicer v času nesreče uporabljal funkcije:
- radarski tempomat (advanced driver assistance features Traffic-Aware Cruise Control)
- samodejna vožnja z korekcijo vožnje po voznem pasu (Autosteer lane-keeping assistance)
Ko je bil Teslov izvršni direktor Elon Musk vprašan na Twitterju zakaj radar ni zaznal tovornjak je Musk napisal v tweet 30 junija 2016, da tesla radar ne upošteva podatka, da bi moral dati ukaz avtu za zaviranje, če ima sliko ki mu deluje kot slika prometnega znaka, da ne bi prišlo da situacije uporabe funkcije napačno avtomatsko zaviranje.
Na zaslišanju je bilo tudi podano mnenje da je funkcija zaviranja eno, drugo pa funkcija Avtopilota ki upravlja volan, menjave pasov in spremembe hitrosti vozila.
Ni komentarjev:
Objavite komentar